BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Kawan2.. ;)

Wednesday, August 15, 2012

fikir selagi boleh fikir..

Salam Ramadhan yang kian tiba ke penghujungya.. :')

Fikir.. Fikir.. Fikir.. Tapi tak buat2 tak guna jugak. Betol?

Bila kita rasa kita kenal seseorang tu tapi rupenye kita makin tak kenal dia.. Siapa dia agak nye? Kecewa.. dan tertanya-tanya. Tapi mana mungkin kita akan kenal dia sepenuhnye. Sedangkan diri sendiri pon kita yakin ke kita dah kenal..? Kenal rata-rata? Kembalikan kepada Pencipta. Semoga tak tersalah menilai..

Fikir lagi...

Setiap hari rasa nak berubah rasa nk menjadi lebih baik. Tapi mane lagi banyak. Rasa ke buat? Dok rasa banyak2 buat nye sikit je. Nanti tak sempat buat tak sempat mintak ampun macam mana. Takut.. Tahu takut. Tapi lalai jugak. Jangan sampai hilang semua yang ada hari ini. Baru nk sedar. *Istighfar banyak*

Lagi2 fikir...

Walau diri banyak sgt buat silap, banyak sgt kelemahan, baaaanyak sgt yg tak betol lagi. Tapi syukur banyak  Dia masih beri peluang. Peluang untuk berada di satu ruang yang sgt bernilai.. dan nikmat2 yang tak terhingga. Syukur masih dipelihara. Masih ada org2 disekeliling yang menyokong. Saat hati makin rapuh makin jatuh makin penat. Kekuatan tu ada je dtg dari arah yg tak disangka-sangka. Syukur Alhamdu Lillah :')

p/s: kalau boleh tak mau simpan lama2.. makin lama makin banyak dugaan. hati risau. kalau tak sempat sempurnakan semua ni..

...ade yang terbuka dan tertutup..maka lebih baik diam jangan bertanya ape erti tulisan ini :)

12 Comments:

HeNRieTTa JoSe said...

Selamat hari raya..maaf zahir batin...

Farhana Aziz said...

taknak tanya maksud. tapi nak tanya soalan ni: duit raya untuk saya ada? hikhik

ChE AtEn♥♥ said...

Selamat Hari Raya.. ^^

Duet rayaaaa? Haha. I xkeje lagi. Tunggu raya next year sama2 bagi ye. Kot2 da masyukkk :P

Reservations said...

Nice Blog Guys....good job and good content ......have a nice Idul Fitri

Outbound di Malang said...

nice post :)
ditunggu kunjungan baliknya yaah ,
minal aidzin wal faidzin gan :)

Bali Hotels said...

Nice Post . . .:)

may you want to stay in bali,you can book hotels in bali from my website (List of Bali Hotels Discount, Low Rates):


Bali Hotels |
Seminyak Resorts Bali | Seminyak Hotels



Best Regards



Bali Hotels Management

bali hotels -booking hotels said...

Good article and nice blog..........great

syafiqaizatmf said...

Assalamualaikum.

bak kata prof Ibnu Fuad,

Berfikir, berzikir dan berfikir. Kunci kejayaan.

Sekian terima kasih. =='

wantie said...

Bukan semua perkara boleh kita share dengan orang lain.. terutama hal hal yg sensitif. Biarlah kita bermian dengan perasaan.. agar dapat kita mencari kelemahan yg ada..

done follow u

Saidinaxl canopy said...

Kita Perlu berfikir selagi kita mampu. Tak rugi kita berfikir. Tak pakai modal pun... Malah berfikir boleh menghasilkan sesuatu yang lumayan. Yang penting kena buat dan tak jemu berusaha. Berfikir tanpa berusaha tak akan bermakna apa2 kecuali kita luahkan apa yang kita fikirkan... Wallahua'lam.

www.saidinaxlcanopy.com.my

Blog

Facebook

Partner

obat pelangsing cepat said...

kamu tahu dia
kamu kenal dia
kamu dekat dia
kamu turut dia
fikir siapa dia

helmi said...

ALAT BANTU SEX VIBRATOR MINI
ALAT BANTU SEX PENIS GETAR GOYANG
ALAT BANTU SEX PENIS MUTIARA
PENIS IKAT PINGGANG SILIKON
PENIS MAJU MUNDUR
PENIS SAKKY GETAR

ALAT BANTU PASUTRI PRIA DEWASA
VAGINA GETAR GOYANG SUARA
VAGINA GETAR GOYANG SILIKON
ALAT BANTU SEX VAGINA TABUNG
ALAT BANTU VAGINA PINGGUL ELEKTRIK
ALAT BANTU VAGINA CENTER PUSSY
ALAT BANTU VAGINA GETAR BULU
VAGINA GETAR GOYANG
ALAT BANTU SEX

ANEKA KONDOM ALAT KONTRASEPSI PASUTRI
ALAT KONTRASEPSI KONDOM SAMBUNG
ALAT KONTRASEPSI KONDOM KRYSTAL
KONDOM COKELAT GETAR BERTELUR
KONDOM GETAR SILIKON
KONDOM MUTIARA
KONDOM SILIKON
ALAT KONTRASEPSI KONDOM LELE
ALAT BANTU SEX KONDOM DURI